onsdag 2 juni 2010

Vilken tur.

Att vädergudarna hörde mina böner igår så att jag inte hamnade i vinterdepression.

Vilken tur att Joppe klarat sig med livet i behåll då han grävt upp mina nya Dahlior typ 500 gånger.
Tålamod, tålamod

Vilken tur Pelle har som hade lagt sin plånbok i ficka som Joppe letade rätt på inatt. På golvet låg resterna av vad jag definerar som kvitton, mitt ibland pappersflisen låg en orörd 1000 lapp.
Hade varit svårt att tejpa ihop den...

Men längtar till helgen då det kommer att hända så mycke kul!!!
Min Lois kommer hem till helgen och det ska firas, alltför sällan vi ses men vi försöker så ofta det går.
Sen kommer åxå Carin och MAgnus hem och hälsar på, då bjuds det på fika i törsbo åt herrskapet.

Jo just det håller på att slår första skörden så blir nog att jobba lite i helgen åxå....

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar