måndag 7 juni 2010

Sommar, sommar

Märks verkligen att det är sommar nu då det inte existerar så mycke tid över till att knappa på datorn. Jobbar man inte så vill man bara ligga ute och njuta av en god bok med en tallrik jordgubbar eller sitta i goda vänners lag och äta grillat natten lång.
(bortsett från myggen) Är sommaren underbar och den har just börjat!

Va hos några bekanta borta i byn igår då en annan fick sig en välbehövlig massage.
Pelle har tjatat på min i 7 år att jag borde kolla upp kroppen som emellanåt sätter sig på tvären utan min medverkan. Ja det handlar inte om att jag inte tycker om att få massage det är bara den lilla detaljen att jag tycker inte om när klantiga amatörer ska fram och "knåda" lite.
FÖR det är ju så skönt
Bite me......

Men nu när jag vet att det finns utbildade människor som kan sin sak får det nog bli fler gånger.
Thank you Märta

Händer så mycke här hela tiden och jag hinner knappt med att öppna ögonen innan dom ska stänga igen för dagen tagit slut. Tanken har slagit mig många gånger att jag måste träna på att ha tråkigt så tiden stannar upp lite.
Inte natten innan Julafton går långsamt längre....
Hur ska det gå???

Men för att övergå till nuet så är Pelle och jag precis hemkommna från BIO, varit och kollat på nuýa Robin Hood. Helt ok men förväntade mig nog lite mer naket med tanke på att Russel Crowe spelad huvudrollen.
Jaja får nöja mig med min egna hunk ;)


Skulle bara öppna ytterdörren och in flyger en öveskottsenergi laddad Joppe som fått tuppjucket och rusar runt,runt. Dusty försöker tappert att stoppa honom med sin kroppshydda men icke. Tror att jag ska umgås lite mer med valpen så kanske den energin smittar av sig. Jises skulle ju både kunna diska, tvätta och klippa gräset samtidigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar