onsdag 9 juni 2010

Dumma jävla Svensson

Ibland undrar jag om inte Svensson livet börjar gå oss åt huvet

Har den senaste tiden följt teveserien Arga snickare och jag kan bara konstatera att Svensson idyllen är en något felknullad värld.

Jag menar i vilken värld tror man att man bara kan investera i ett hus på 480 kvadrat som måste renoveras??

Bara uppvärmningen på det bygget lär ju gå åt en hel månads lön, då talar jag inte om att det är en 10 barns familj som flyttat in.

Nej, nej det är två vuxna och ett barn.





Sen då!

Idag sitter det en jävla donna som skulle ge sig på att "reparera" sin hyresrätt, utan att informera värden. Nej jag vet då tar vi en skabbig svartjobbare som knappt vet skillnaden på en skruvmejsel och en stjärnmejsel.

Sen läcker det lite i duschen så då lägger vi ett täcke där!

Ja ibland tror jag att våran intellekt bara går neråt, mensa testen idag lär ju vara så att en annan når upp till IQ överintelligent.

ÅÅ då gott folk då är det illa.



Nu har jag ändån inte tagit med alla nya teknik prylar, nya bilar som man så lätt kan ta på avbetalning.



Moget??

Nej omoget

Undrar vart våran självinsikt tagit vägen , förmodligen försvann den bland alla kreditkort och sms lån.

Men vad vet jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar