söndag 13 juni 2010

work,work

Voi,voi
Äntligen hemma efter sista helgpasset...
Tiden går så fort när man jobbar helg hinner bara hem några timmar emellan passen och då ska man sova,laga mat,äta mat. Helst ska man ju hinna med mycke mer men det skiter jag i. Har haft laggån själv hela helgen så chefen kunde vara ledig.
Men han kom sen på kvällen och tur var väl det för precis när jag satte mig i bilen och börjar köra upp mot vägen, möter jag två eminenta damer.
2 kor hade sprängt staketet och va på väg in igen men dom verkade så glada trots mina svordomar och skällsord.
Fick llite hjälp att få in dom i hagen av en bilist tusen tack för det.

Men som sagt det var söndag kväll klockan var nästan åtta så chefen lovade att fixa stängslet...
Sen när jag kom hem lite smått irriterd och hungrig hade Pelle och Crille gjort hemmagjorda hamburgare!!! Dom vet allt hur man ska få mig på gott humör

Kanske har lite mer tid att skriva imorgon då en ny dag gryr och jag kan ta nya tag.
Just nu vill jag bara duscha och krypa ner i sängen.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar