lördag 12 juni 2010

Lördag

Ja lördag och vad händer...
Jobbar vad annars.
Men gått överförväntan idag känner mig inte så sliten som vanligt en dag kvar sedan är man ledig. Har nog tänkt om jag orkar och får tummen ur så ska jag baka bullar på måndag.
Men som sagt om jag orkar

Fick lite besök av Jannika och Linda som kom och fikade lite =)
Uppskattas alltid med lite sällskap så jag inte bara utnyttjar mina lediga timmar till att ligga på soffan och glo.
Har teven på "Americas Funniest HOme video"
Kan inte riktigt slita blicken från dumburken det bekräftar bara det jag alltid har sagt.
Skadeglädje är den sanna glädjen.

Klockan är bara nio men ska nog ändån hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Kan ju alltid läsa några sidor innan jag släcker ögonen. Pelle ska åka och jaga så va fan ska jag ligga i soffan och glo om då???

Nähä det blir nog nassi,nassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar