måndag 14 juni 2010

Bullfest

Här går det i 120 knyck
Vaknade självmant vid åtta pigg och utvilad satte igång att damsuga huset och tvätta. Slängde i mig lite frukost sen satte jag igång med bullbaket. Hann bara börja sedan fick jag ett samtal av Lotta som undrade när bullarna var klara.
Halv elva svängde första bilen in med Lotta och barnen, nån minut senare kom Märta, Mika och Stella.
Det blev en hejdundrandes bullfest både för barn, vuxna och hundar!
Å hade man inte så mycke tålamod att sitta och lyssna på skvallertanterna, kunde man ju alltid titta på lite Pippi eller hitta på bus. För det är inte så lätt när man är 2-3 år och har mycke spring i benen.

Ibland är det bara så underbart att bli lite våldgästad av allt och alla =)
Hann ju även att få lite sol under dagen sen fick vi slänga till lite pannkakor när barnen blev hungriga.
Nu sitter jag bara och tar igen mig lite i soffan sedan ska jag ta tag i disken och börja med maten till mannen. Hahah låter som en riktig hemmafru idag men låt gå för denna gången.

Ska även på möte ikväll med SRB klubben och hoppas att inte klockan tickar iväg allt för länge. Är lätt hänt när man träffas och ska försöka prata annat än kor. Vi ska faktiskt planera resten av det kommande året inget annat....
Försöka duger.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar