tisdag 6 december 2011

Rutiner

Ja nu kan jag ju säga att Wilda fått in rutiner som alla har tjatat om...
"Barn behöver rutiner"
Jojomänsan hon somnar vid åtta sover till 22:00 Sen vaknar hon och är uppe till tre, eller ja förutom inatt då höll hon sig till halv fyra.
Så har hon hållt på 5 nätter i rad
En hel timmes sömn innan klockan ringde man tackar,man tackar
Tog ett helt kaffepaket med mig till jobbet idag.


Men nu är min hjärna så uppe i varv att alla tankar på sömn har skjutits bort och istället är jag som en speedad duracell kanin.
Som går och går och går

Orkar inte ställa mig och laga till nån mat så istället länsar jag nog kylen på lite smått och gott.
Sen kanske det är dags för fröken Sunesson att byta till vinterdäck??
Jo det var lite halt på vägen idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar