torsdag 1 december 2011

Det går lita knackigt

Då var denna arbetsdagen över nu är det bara typ 12 timmar innan jag ska befinna mig samma plats. Innan arbetsdagen var över skulle jag bara seminera 2 kor.
Å än så länge verkar det inte som att jag har fattat att jag varit borta från jobbet ett år.
Men det slår mig ganska fort då jag står och seminerar att jag ännu inte har fått in rätta knycken. Jag spänner mig, får mjölksyra varefter kramp i armen sen börjar svetten träda fram i pannan och snart kommer panikångesten.
FAn
Ta ett djupt andetag, inte stressa och börja om
Känner mig som en newbie som inte har där att göra.
+ Att det förs statistik på dräktigheterna och efter att jag har börjat kan jag garantera att den kommer att sjunka....

Nu blir det nog en dusch och sen en kvällsmacka på det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar