måndag 5 december 2011

Om dagen bara hade flutit på

Då hade jag och mina arbetsgivare sluppit stå med skit upp till anklarna och försöka montera isär utgödslingen som gått sönder och råkat tappa en del.
För att sen montera ihop den igen.
Rätt
Å därefter hitta den tappade delen och riva upp plankorna i golvet för att lyckas få fram den.
The missing part så att säga
Men för att underlätta arbetet får man dra lite på smilbanden och dra lite dåliga skämt så som.
- Ja detta är ju verkligen Skitkul
Haha som plockat från ÖoB reklamen.

Om denna dagen bara hade flutit på då hade jag aldrig fått uppleva att köra minilastare under en stjärnfylld himmel. Eftersom vi stod i några timmar och fixa utgödslingen fick jag göra resten av sysslorna efter mjölkningen.
Men vad gjorde väl det

Nu när jag väl är hemma och efter att jag har skrubbat mig ren ska jag bara borsta tänderna och krypa ner i sängen.
So long farewell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar