onsdag 28 december 2011

Filmtips

Till alla er som vill se en riktigt härlig familjefilm så här efter Juldagarna kan jag varmt rekomendera Marley och jag.
Eller för all del Marley and I
Den låter skittöntig, det handlar om en hund och familjen den växer upp i.
Lika fan slutade det med att Pelle och jag satt i soffan och vred oss av skratt.
Lika fan slutade det med att Pelle och jag satt i soffan och lipade, båda två(har aldrig hänt)

Så poppa en påsen popcorn och kryp upp i soffan, tryck på play så är kvällen räddad

2 kommentarer:

  1. Har ingen anledning att få kvällen räddad.
    Jag redigerar manus medan Anders spelar dataspel.
    Perfekt!

    SvaraRadera
  2. Tror du ja! Men har du inte sett filmen så vet du ju inte vad du går miste om, eller så spar du den till en bad day.

    SvaraRadera