söndag 22 augusti 2010

Vart tog helgen vägen??

Så var helgen gången och jag undrar vart den tog vägen....
Lyckades ju att ta mig upp från soffan igår för att bege mig in till staden för att handla. Sedan kom jag hem spenderade lite mer tid i soffan och mot kvällen åkte vi till Märta, Mattias och Mika för att inviga den första kräftskivan.
Dock utan nubbe och snapsvisorna men ack så roligt man kan ha i gott sällskap...
Bordet var fyllt upp till bredden med kräftor, bröd, västerbotten paj och sallad efter det serverades det äppelpaj med vaniljsås och kaffe.
Allt var på topp hattarna satt på huvudbålen och lyktorna var tända men trots det fick vi rusa in i panik för att undkomma myggen.
Dom bitska blodsugande jäklarna!!

02:30 var det ändån dags att bege sig hemmåt
Kröp ner i sängen och låg o mornade mig tills klockan slagit 11.
Oj oj oj vilken soffliggare man kan vara ;)
Klädde på mig åt en snabb frukost sen åkte jag hem till mor och far för att hälsa på och dinera lite.
Kaffe på maten??
Ja tack

Väl hemma igen hyrde Pelle och jag en film den nya med Jim Carrey, kanske inte var jättebra men men.
Så ja det var väl alles som sagt så fort gick denna helg och imorgon vankas det arbete.
Hoppas att det blir en lugn måndag utan några kor som fastnar i gropen eller några som spränger staketet och ger sig ut bland åkerbönorna.
Det är nog det enda jag begär just nu, annars så försöker vi nog lite till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar