torsdag 5 augusti 2010

Fröken snåljåp....

Just nu håller en av mina hundar på att skita ut en av de 8 snickers han och Dusty lyckades komma över igår.
Hade köpt ett tio pack till Jocke då jag var på Ullared, men på något konstigt sätt lyckades Dusty få ner påsen från bordet under tiden Pelle och jag var och handlade.
Ja jag har aldrig sagt att mina hundar är ineffektiva och handlingsförlamade...
Håller för tillfället på att tappa upp badkaret med hett vatten.
Tänkte ta tag i livet ooch tvätta rent trasmattorna som till 80 procent består utav damm,grus, hundkiss,hundhår och ja lite annat smått och gott jag inte vill spekulera i.

Varit hemma hos mina päron idag fick lite god mat och kaffe på det.
Snodde med mig en gammal spjälsäng som ska slipas och målas. Ja gott folk ni läste rätt en "gammal spjälsäng" det menas alltså att den är begagnad. Herregud min unge ska ligga i något utnött och avskavt, likaså med det mesta som ska inhandlas så som vagn det kommer inte att bli en ny Emmaljunga för 10 000.
Hur ska det gå för det stackars barnet ;)

Ja va fan blir han/hon den/det inte redig har man ju alltid något att skylla på
Men gå gärna in och komentera och ni som inte vet hur man går till väga.

Gå in på lägg till komentar skapa då ett google konto.
Där behöver du bara fylla i din e-mail och sedan kan ni komentera.
Tada
Your welcome

3 kommentarer:

  1. Jag tror h*n struntar i sakerna. Det är väl föräldrarna som spelar roll? Och ni kommer bli grymma föräldrar!! Så GRATTIS kramar!!

    /Clara

    SvaraRadera
  2. Rätt inställning, jag var en tönt när Mika skulle komma till världen, köpte den coolaste emmaljungavagnen samt skötväska för 1000 spänn. Dum i huvudet känner jag bara nu...lillebror får nöja sig med begagnat och avskavt! Jag tror dom klarar sig fint ändå du...Märta

    SvaraRadera
  3. Tusen tack Clara.
    Men jag lär mig av alla andras misstag.Dessutom är jag nog lite för Ego för att lägga så mycke pengar på en unge.Min hund behöver ju en gps till jaktsäsongen =)

    SvaraRadera