fredag 6 augusti 2010

Här ska fejas

Slängt i den andra trasmattan i badkaret
Första tog mig ca 3 timmar och flera omgångar att rengöra men nu hänger den på sträcket och doftar såpa =)
Datorn har vridits upp till högsta volym och just nu spelas Ebba Grön!!!
Staten och Kapitalet
Perfekt musik som får igång mina städnerver
Jajemensan nu har abstinensen tagit över arbetsfingrarna börjar klia efter nästan 2 veckors semester.
Har under morgondagen gjort rent flottiga skydd till köksfläkten, tvättat kläder och vädrat sängkläder. nu återstår bara resten och det är här som min motivation börjar falla, när jag inser att det aldrig kommer att ta slut.
Just det slängde ihop en tigerkaka som päser inne i ugnen
Detta måste nog innebära en 5 på husfru listan.

Om några timmar ska Pelle och jag gå ner till ån och fiska kräftor
Ibland har man dom bästa hyresvärdarna som bjuder med en på kräftfiske, julbord och massa annat. Va fan ska vi köpa hus för när vi har alla dessa förmåner ;)
Kul att ni komenterade lite igår tacksam för alla åsikter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar