fredag 27 augusti 2010

I min ensamhet

Blir ett litet senare inlägg då jag inte anlände till huvudentren förens vid nio, å sen kom grannen å då dröjde det ytterligare 30 min innan jag kunde sätta nyckeln i låset.
Men väl inne stampade jag av gruset och gav jag hundarna lite mat sen "hoppade" jag in i duschen.
Stod så där länge så att varmtvattent tog slut, nu kanske det handlar om 15 min då vi inte har superstor varmvatten beredare men men vad gör det.
Nu sitter jag i min ensamhet och dricker te oo äter rostat bröd med honung och jordnötssmör.
Jag vet det låter väldigt sött och lite blaskigt men vissa dagar är det så gutt att trycka i kroppen lite socker.
Som idag till exempel...
Blippar lite mellan kanalerna för att se om det finns nått av interesse, spelar egentligen ingen roll då jag endast njuter av lugnet här hemma, å lär i alla fall bara slumra i soffan.
Vissa kvällar är det bara så skönt att få va sig själv för en liten stund.

Nähä nu måste jag rosta lite mer goa mackor
Å du glöm inte Logdansen imorgon på Kavelbrovägen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar