onsdag 4 augusti 2010

Ullared

Blev ju en tur och retur till Ullared igår då vi anlände efter nio.
Va ingen kö in som tur va och utanför stog det skyltat " här pågår inspelningen till tv 5(eller är det kanske 3:an) , vill du vara med hör av dig"
No thank you men möttes endast av skräniga skåningar, vilsna finnar och tjuriga tanter, ni vet dom där som kör på en i hälarna för att man ska trampa på lite.
Sen har vi det klassiska tjejgänget som alltid går med sina vagnar brevid varandra så inte en människa kommer förbi.
Allt gick men ju mer klockan tickade på desto mer besökare anlände det.
Till slut kände jag paniken växa då jag försnillat min vagn och mina vänner ingen teckning på mobilen. Omringad av det "klassiska tjejgänget" med en sur tant i hälarna.
Där gav jag upp prejade mig igenom folkmassan, hittade min vagn, fick tag på en vän då jag sa med bestämd ton.
NU går jag till KAssan!
Betalade och sedan satte jag mig på en bänk och väntade in resten av sällskapet.

Humöret lättade lite efter det att vi fick i oss lite mat och vi hade hittat till en godisbutik med 400 olika sorter. Så nu kunde vi proppa i oss under resan hem som bestod utav, regn,regn lite mer regn och ösregn.
Pelle var nog åxå väldigt lycklig då vi kom hem eftersom han hade varit hundvakt hela dagen.


Men Pelle read my lips
Stäng gärna av datorn när du går och lägger dig, åker iväg eller om du överhuvudtaget inte använder den. Nej det var ingen pik inte alls ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar