söndag 15 augusti 2010

Livet hinner ifatt

Känner mig förtillfället sunkig, svettig och lite småflottig, spenderat den sista semesterdagen med att damma, tvätta och putsa fönster men lika fan blir det inte rent. Detta fuktiga väder håller på att gå mig på nerverna!!!
Vad jag än gör så blir det inte bättre smutsen klibbar sig fast och täpper igen varje liten por i min kropp.
SNUSK,snusk är vad jag känner

Till alla er som endast har kontakt med mig via bloggen kan jag ju bara säga att jag haft en toppen vecka. Pelle hade bokat rum på Gränsö slott där vi spenderade ett helt dygn med att bara njuta. Åt jävligt dyr mat, badade jacuzzi och lite i poolen, gick runt i morgonrocken och åt godis framför teven tills ögonen slocknade tunga av lycka.
på morgonen sedan åt vi frukostbuffe så man var mätt fram till på kvällen.

Men nu får det nog vara nock med all god mat och sött som semestern har erbjudit har ju för fan gått upp 3 kilo...
Hur kunde detta hända ;)
Sen

Va ju på Speedway igår i Mållilla GP:et
Massa adrenalin som sprutade i takt med avgaserna, smattrande grus och glädjevrål!!!
Kan en lördags kväll bli bättre??
I dont think so

Men nu blir det nog duschen och sedan laddar vi upp inför morgondagen
Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar