tisdag 17 augusti 2010

BIG misstake

Ja så var sommaren snart gången och jag inser nu alla måsten jag har skjutiti åt sidan
Exempel
Jag har inte sett ett enda helt avsnitt av:
Lotta på Liseberg
Allsång på skansen
Sommar krysset
You name it hur kunde detta ske denna sommar tradition!!!
Jag borde kunna hela låten om den gamla gubben i kavaj men ni ser jag kan inte ens titeln...

Så nu mina vänner måste jag vänta ytterligare ett år innan jag ens får en chans att hinna ikapp. Jag är ett rätt dåligt föredöme för den idealliska Svenssson, ska verkligen bättra mig
Eller inte....

Sen har vi alla deckare som går under sommaren poff nu är alla avsnitt avklarade och här sitter jag och har inte en aning om hur Miss Marpel lyckades lösa den senaste mordgåtan.
Är det kanske rent av ett ointresse från mitt håll
Jag kanske skiter i om det var vaktmästaren som är mördaren eller den hämdlystna änkan.
Nej tacka vet jag böcker

Sånna där man läser rad för rad och vänder blad i för det går alltid att läsa om dom vilken tid på året det än är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar