måndag 2 augusti 2010

Semester??

Har gått över en vecka så semestern och jag har inte haft en enda sol och baddag..
Kan ju ha att göra med att det endast varit regn och moln och blåst.
Men imorgon kanske mitt semester humör kommer att höjas en aning då jag ska med Linda och flikkorna till ULLARED...
ÅÅ ska bli kul att få umgås lite skvallra och shoppa då blir humöret alltid på topp.
För ibland är det lite tröttsamt att lyssna på jakt, hagel,vildsvins åtlar you name it.

Annars vet jag inte känns som att jag bara sitter på rumpen och inte gör mer än jag måste....
Man blir väldigt slö och ineffektiv då man har semester, men det får man vara säger Pelle.
Läste ju klart min bok inatt vid två "Blodläge"
Av Johan Theorin inte den bästa av hans böcker men klart godkänd.

Pelle vandrar runt i huset och frågar vad vi ska hitta på??
Vet inte hitt på nått då
Nu provar han att stå på händer i soffan
Pelle kan jag inte få flyga lite?
Du vet så där man gjorde när man var liten, kan jag inte få det???
Tappa mig bara inte...

Ni ser man kanske inte är så ineffektiv i alla fall, när jag tänker på det så vore det nästan på sin plats att tittat förbi affären och inhandla en påse småplock ;)


Tappa mig bara inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar