måndag 16 augusti 2010

jobb

Första arbetsdagen avklarad och känns mer än bra faktiskt
Till skillnad från många andra har jag inte så mycke söndags ångest dagen innan jag ska jobba. kan ju även bero på att det endast är 1 1/2 månad kvar innan jag får gå hem....
Så ja visst det var skönt med semester men det är rätt skönt med dagliga rutiner och lite struktur i vardagen.
Tror kossorna har saknat min ljuva stämma då alla rörde så raskt på sig då jag sjöng mitt vackraste.
Som Pelle brukar säga
Det var låtar med allt från "pärleporten" till "jag har aldrig vart på snusen" eller hur den nu går.

Kom hem för bara en liten stund sedan och gjorde iordning äggmacka med ett glas kall oboy, så nu ska jag bara gotta mig lite innan jag traskar uppför trappen och sussar kudde.
Klockan ringer ju imorgon 04:20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar