onsdag 11 januari 2012

Så gick jag ner 19 kilo

Då: Efter några månaders intag av flottiga pommes,skåpmatsätande och diverse andra sötsaker var det en 14 kilo tyngre något svulstig fröken som satte fötterna på vågen. Och med dagens alla mat program, reklam teve ala " så mycke gick jag ner" viktväktar propaganda så kan ju inte jag vara sämre. Här kommer mina tips på hur jag lyckades nå samma vikt som jag hade när jag var 15.

NU
1. Föd barn, och hoppas på en lång och utdragen förlossning (då bränner kroppen fler kalorier)
2. Se till att du får en unge som äter upp alla extra kilo som tillkommit och lite till
3. När barnet väl börjar krypa,klättra,gå,springa(springa fort) då kommer kilo att rasa.
Fråga Pelle han lättat 10 kilo sen han blev föräldraledig.
4. Powevalka med barnvagn, hund och hund 2 som till 110% alltid är redo att jaga ekorre,kråka,rådjur eller vilket djur som helst(som råkar komma ivägen)

Tada 19 kilo lättare och det är innan jag varit på toa ;)

1 kommentar:

  1. Hmm. Nakenbilder på bloggen alltså? Vad ska Wilda säga...

    SvaraRadera