söndag 15 januari 2012

Helgen

Så var den äntligen över
Varit en arbetshelg, en sån där då inget riktigt flöt på.
Kännt mig stressad hela helgen och försökt att hinna med, skynda på men i slutändan har det bara strulat. Som när jag skulle köra ut fodervagnen lite snabbt så chefen skulle ha ett moment mindre.
Lite snabbt var det
Vips så hade jag repat upp två mineralsäckar på ca 500 kilo(var), försökte tejpa ihop hålen men tejpen tog slut (på alla rullar).
Sen var det en ko som hade kalvat och som vägrade att gå upp, då kom K ut och skulle ge henne kalk.
Vips så steg hon upp och gick iväg.
Där stod jag mitt fån "Men jag försökte verkligen få upp henne!!"
Sure
Min energinivå har legat på zero och det känns som att jag aldrig hinner jobba ikapp, jag ligger hela tiden ett steg efter.
Men imorgon är vi lediga då ska julen raskas ut.

Men nu ska jag nog ta mig en dusch och sen ett glas rött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar