onsdag 4 januari 2012

Dagens

Klockan 02:00 inatt slog jag till mannen, efter fyra timmars vaggande
Nu får du ta över!!
Vi byttes av, jag räknade timmarna, minuterna,sekunderna.
2 och en halv timme innan klockan ringer
Wilda har haft feber hela natten
Väl uppe gnuggade jag ur gruset ur ögonen sen gick jag ner och hittade mannen och dottern sovandes på soffan.
Själv har jag haft morgonpasset i fyra dagar i rad, för varje dag som gått har jag varit tvungen att öka kaffedosen.
Men kommer man bara igång så går allt bra

Men jag känner att delar av hjärnsubstansen börjat att rinna ut, och första delen som försvunnit är det sociala betendet. Varken Pelle eller jag har nån som helst ambition att träffa folk.
Här prioriterar vi först och främst äta,sova,skita,duscha
Så jag ber om ursäkt redan nu till alla er jag inte hört av mig till men som känner att det banne mig vore på tiden.

Ja den tiden kommer nog snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar