tisdag 15 november 2011

Wildas nya hobby

Riva ner all ren tvätt på tvättstället och bädda hos Dusty, eller varför inte krypa bort till vattenskålen och torka golvet.
Med den RENA tvätten

Hjälpa mamma rensa skåpen
- Morsan om jag river ut allt så kan du ställa tillbaka det i vettig ordning

Ja hon har fler

Riva ut alla mina böcker i billy bokhyllan, som ligger i en viss ordning
Eller Nej det låg i en viss ordning nu har jag slutat ställa tillbaka "var sak på sin plats", istället pressar jag in allt vad papper,böcker och tidningar heter

Detta var det aldrig nån som sa nått om på föräldragrupperna!
Där pratade man ju fan bara förlossning,amning och hur man hittar tillbaka till varandra.

1 kommentar:

  1. Ha, ha!
    Skönt att du har någon som håller dig sysselsatt. Det är fruktansvärt tyst och ordningssamt hemma hos mig om kvällarna...
    Kramar!

    SvaraRadera