torsdag 10 november 2011

Då mamma tjänar kosing

Medans mamman i huset är iväg och tjänar kosing är pappan hemma med barnet och har pappaträff.
Huset var fyllt med barn och deras pappor, Pelle tog sin uppgift på allvar och lagade riktig mat för en "riktig karl".
Hamburgetallrik med pommes

Själv befann jag mig på studiebesök på öland och inspekterade en ekologisk robotladugård. Vi åkte ett helt gäng från jobbet och väl där bjöds det på fika,kroppkakor,guidad tur och mycke Ko snack. Inspekterade robotarna men Nej jag kan inte se tjusningen i dom och jag skulle bli mycke förvånad om jag själv befinner mig i en sådan nån gång. Mitt kontoll behov är för stort för att jag ska lite på teknikens värld.
Jag vet, jag som inte ens äger en I-phone

Väl hemma igen fann jag dottra mi och hennes fader sovandes på soffan, det ingår i hela föräldraledigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar