söndag 13 november 2011

Kvällen blev blöt



Den började bra med mingel på bygatan och därefter en taxi in till staden. 23:00
På vägen in kom nån på iden att vi skulle gå på Sandra. Björn Rosenström skulle uppträda. Rosenström jojomensan. Jag fick en lätt släng av nostalgi när vi stod och skakde dom lurviga i takt till Pojkarna som busar....

Kände sig som 19 igen




Jag och Kalmar läns längsta man!












I taxin hem beodrade vi chaffören att ta Mc-driven. Något flottigt, något fett och en stor Cola. Taxicauffören ville inget ha, han ville nog mest hem.


Själv hann jag i fyllan och villan provsmaka allas hamburgare.












Det var en glad fröken Sunesson som promenerade hem den sista kalla biten nynnandes på Herr Rosenström


- I mina blåa sockeplast,sockeplast,sockeplast

3 kommentarer:

  1. Haha Björn rosenström och pojkarna som busar, jag minns också :) hoppas ni hade lika roligt!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda va kul och se dig. Hoppas att allt är toppen. Men jag måste nog erkänna att det var roligare att stå på scenen och sjunga den =)

    SvaraRadera
  3. Haha :) tror inte jag skulle gjort det idag! Mamma rollen sätter nog stopp för det ;) allt är bara bra med mig, hur mår ni själva? Kram

    SvaraRadera