tisdag 1 november 2011

Pj is back

Sådär jag då var mina föräldradagar och en större del av sjukpenningen avklarad. Nu kör jag jobb 50 % sen ska jag under tiden vara på sjukhuset och träna styrka. Bassängen är ett avslutat kapitel då jag bara ska bygga muskler.
Snabbast möjligt
Nu gäller det för fröken Sunesson att inte springa efter kor som rymmer, inte bära tunga mjölkspann i den nya världen som heter rehabelitering existerar inte ord som "Jag ska bara".
Dagen gick bra.bättre än väntat då jag Pj(praktikant jäveln) stövlade in i mina, stålhettestövlar storlek 35. Jag klippte kor tills det susade i öronen, jag sopade gångarna och moppade personalrummet. Vi körde ner till betet och lastade djur, när vi är i full gång med att bära grindar ställer Annika frågan.
- Får du lyfta???
Nähä säger jag men vi hjälps ju åt

Väl hemma igen fick jag och Wilda ta igen oss på soffan...
Men imorgon är en annan dag och då ska det verkas kor!
Nu ska vi dra ut den här tummen ur röva sen ska jag gå upp klappa en VAnsinnig Wilda på huvet och säga.
- Godnatt sov så gott, mamma är här
Vända mig om och traska tillbaks

1 kommentar:

  1. Hey, syster. Kolla in:
    http://onekligen.blogspot.com/2011/11/oppet-brev-till-mig-sjalv.html

    Pyss!

    SvaraRadera