fredag 29 oktober 2010

Underhållning

Sitter och kollar på Idol ett bra avslut på fredagen
Har även tagit mig ett bad för att mjuka upp kroppen lite
OO My good nu ska EMD spela hur bra kan inte en fredag bli med massa kassa covers och ett pojkband med fjunig moppe mustach som sjunger bättre falsett än en annan. Kan ju vara så att dom inte kommit in i målbrottet än vad vet jag???
Jag får nog erkänna att jag är glad över min något svettiga och manliga karl som i alla fall kan svära och dricka öl!!!
Samtidigt

I vårt hem spelas enbart musik med feta gitarr riff och minst ett graoull för att uppnå rätt stämning....

Nu blir det lite Shan banan
ÅÅ vad sötsugen jag är tänk om jag bara hade haft en liten gottepåse i handen, men som sagt har en julmust i kylen får nöja mig med den =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar