tisdag 26 oktober 2010

Rivstart

Ja så var veckan i full gång...
Dagarna och nätterna flyter nästan in i varandra då jag är uppe i mörkret och vandrar för att senare då solen lyser ligga på soffan och ta igen mig.
Hade besök av Ellan igår och Linda med familj hade en grundlig underssökning av huset då Igor och Nellie fick gå lös. Så nu vet jag hur mycke som måste plockas undan och flyttas upp då jag själv snart kommer springa efter en som ska upptäcka världen.
Upptäckte till min glädje att hundarnas Bia bädd var att föredra då båda ungarna stod och hoppade och rullade runt i den, ja why not men får nog investera i en storlek större om Joppe och Dusty också ska få plats.
Vem fan behöver en fårpläd på golvet då man har en 50 kilos Dusty som ställer upp frivilligt...

Ja sen nånstans så ansåg jag att det behövdes krattas och solen sken ju så självklart skulle hundarna ut på promenad. Vilket resulterade i att jag låg uppe till 2 inatt innan sömnen kunde ta mig ifrån värken, blev väckt av Pelle vid halv sex då jag kröp upp från soffan till sängen...
Som sagt det får man ta igen sen

Telefonen ringde vid nio då chefen undrade om jag ville komma förbi då dom skulle köra ett nytt program på datorn. Så där spenderade jag min dag och va inte hemma förens halv tre, skönt att få åka dit och lukta på lite kor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar