onsdag 6 oktober 2010

Morning bitches

Blev väckt av en telefon som ringde nånstans långt borta i verkligheten, hoppade ur sängen och sprang genom hela huset innan jag väl fann telefonen.
På andra sidan drog Lotta av en Veiron i ottan uppvaknaden
- GOOOOOD MORGOOON vem tjötar jag med!!!!!
Sedan hann jag inte mer än lägga på så knackade det på dörran Ingemar min hyresvärd undrade om jag ville kolla på ett hus.
Visst ska bara slänga på mig kläder, står i min röda morgonrock med yvigt hår och ser ut som hej kom och hjälp mig.

Nåväl så va jag borta ca 30 minuter sen hann jag lagom komma in genom dörren då jag möter en överlycklig Joppe och en skamsen Dusty....
Jag inser åxå att det är Joppe som tagit saken i egna händer och livat upp sin vardag lite.
Gjort ett ryck och slitit upp hela ta kartongen och provsmakat alla te påsarna Peach and mango.
Tydligen verkade alla smaka lika illa med tanke på att dom bara var fuktiga av saliv.
Fann även några tomburkar, bestick och på något sätt låg min nya mobil på golvet....
Tur för Joppe att den var hel!!!!

Nu har han kört hela havet stormar med trasmattorna och apport med en Mariestad folköl.
Sen gick proppen ur och hann däckade i sin Bia bädd brevid brorsan.
Ja det var början på dagen ska bli spännande att se vart den slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar