tisdag 19 oktober 2010

Dagsläget

Pelle har mest sovit idag han började att öppna ögonen framåt tolv och under den tiden hade jag nog frågat 100 gånger om det fanns nått jag kunde göra för att underlätta lite. Men icke det enda som fanns på schemat var sömn.
Alltså det var rätt så boring att bara invänta dagen så under tiden diskade jag lite, handlade och nu sist i kväll målade jag lite fönster.
Men nu verkar min man lite bättre och han har både ätit upp sin glass sitt godis och även lyckats att truga i honom mat.
Hann fick till och med välja vad som skulle serveras men han kände nog inte så mycke smak genom allt snor.
Förhållandevis har det varit lugnt
Jag menar om man tittar tillbaka till sig själv när man var sjuk och ynklig så fanns det alltid nått man behövde eller va tvungen att ha för att lyckas pigga på sig.

Har även en hund på 9 månader som varit väldigt kärvänlig han har gjort allt för att få kärlek. För en timme sen satt han med nosen i målarburken, nu står han med huvet på bordet och försöker hjälpa husse med Iphonen.
Imorgon ska vi börja på lydnadskurs så då lär han väl vara trött eller???

1 kommentar:

  1. Ha, ha!

    Kan inte vara lätt att vara man och förkyld. Men det är ju bra att han änstränger sig så för din skull så du får öva.

    Kramar/Systra di

    SvaraRadera