lördag 23 oktober 2010

24???

VA e det för en dag är det en vanlig dag??
Nej det är ingen vanlig dag för det MOis födelsedag
HURRA, hurra, hurra
Måste ju säga att det är tur att facebook existerar så att man inte glömmer bort den ;)
Känner mig nog som 24 jordsnurr lite fetare än vanligt kanske...

Fick skönsång utav Pelle och hundarna imorse, Dusty tog högsta tonen och överröstade resterande som föröskte sitt yttersta.
Fick superfina presenter av min make bland annat en efterlängtad kamera, eftersom den andra ballat ur.
Började dagen med frukost på Lotsen och sen har vi handlat lite nu tror jag minsann att jag måste sätta igång med bullbaket.
Annars kommer det att glömmas bort och då kommer jag stå där imorgon bitti och knåda deg samtidigt som jag storstädar och kokar kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar