torsdag 7 oktober 2010

torsdag

Ska snart ta tag i mitt liv och packa ner det i våran resväska för att invänta på Pelle som kommer anlända om ca 2 timmar.
Sen lämnar vi av två hundar och beger oss till Stockholms stora stad även så kallad huvudstaden. Där ska vi tillbringa helgen med att strosa på stran, tills fötterna svullnar, en sväng in på Inredningsmässan och på lördag kvällen sen ÄNtrar vi hovet där vi ska skråla, hoppa och njuta utav VOLBEAT
Tredje gången gillt åå jag har höga förväntningar.
Har även köpt deras nya skiva som ska få gå varm i bilen....
För er gott folk som kommer att ha åsikter och tro att jag ska stå längst fram vid staketet och tjoa så kan jag ju lugna er med att jag har sittplats :)


Men innan vi får njuta ska jag som sagt packa ner våra kläder, samt packa ner två hundar och deras tillhörigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar