söndag 17 oktober 2010

Nu provar vi

Ibland tror jag att denna data lever sitt egna liv då jag flera gånger denna vecka försökt att uppdatera mina dagar.
Men icke varje gång jag trycker på knappen
PUBLICERA INLÄGG så poff försvinner det och det enda som dyker upp är en liten text
Service unvalibel (nånting)
Men för att återgå till verkligheten kan jag ju bara informera er om att det är en väldigt stolt hundförrare här hemma.
Va och grillade korv med Pelle och några andra i jaktlaget då jag sen av nån anledning bestämde mig för att följa med på ett pass.
Detta trots det att jag blev tillsagd innan att man inte pratar då man sitter på pass.
Sagt och gjort satt tyst som en mus tillsammans med JOcke medans Pelle tog Joppe och gick drevet.
Va väldigt tyst en lång stund
Sedan fick drev Joppe fram ett rådjur så fint perfekt mitt framför Jocke och mig som satte ett perfekt skott.
PANG,PANG
Sen hade vi ett dött djur och en väldigt STOLT husse, hund och skytt
Själv blev jag utsedd till maskot och kommer nu inte att få en jaktstund ledig då jag anses föra tur med mig.
Det är inte för inte man heter Diana (jaktens gudínna)

Samma tur hade inte miin fader idag då han fick köra sin jakthund till djursjukhuset där han nu ligger lappad och lagad efter en dust med en galt.
Tror att den grisen har skottpengar på sig....

Men gick även ett litet drev själv fast vill inte påstå att jag är nån vidare snabb hundförare i mitt skick. Pelle fick putta på då jag skulle klamra mig över diken och hålla i mig då jag var tvungen att rulla runt över fallna stockar.
Tror att han älskar mig ändån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar