måndag 1 november 2010

Boring

Idag har jag säkert skrivit 7 olika inlägg varav alla har blivit raderade!!
Känner bara att jag har iinget att tillföra folk mitt liv är så förbannat tråkigt just nu.
Så förbannat ointressant
Visst jag kan ju säkert klämma ihop en rolig komentar om vilka taxöron som kommer pryda min nakna kropp framöver eller hur många gånger per natt jag måste dra mig upp ur sängen för att sedan kånka mig ner för trappen för att kissa!
Eller hur jag i ren trisstess drar på mig gummistövlarna för att sen putta fram gräsklipparen över dom fuktiga höstlöven som egentligen skulle krattas upp och slängas.
Men det är ett moment för mycke för denna gedigna kropp just nu
Så nej istället sitter jag här och tänker på hur jävla mycke tråkigt skit jag leverar just nu och inser att det kommer bli skralt i kassan om det inte kommer dimpa ner några sponsor pengar.

Som jag så länge har väntat på
Måste jag dra på mig det senaste top shop linnet och gå manekäng uppvisning???

2 kommentarer:

  1. hörru du din såkallade boring bitch!!!
    palla dig över bron med kalaskulan någon dag har såkallat höstlov nu. så ska nog kunna klämma in en my dag om bruden behagar och jobb inte dyker upp.. seee yaaa

    SvaraRadera
  2. Då ska jag bara baxa mig in i bilen och sätta i farthållaren på vägen över bron =)

    SvaraRadera