torsdag 18 november 2010

Sömn

Har ägnat dagen åt inget mindre än sömn, undrar om det är så kroppen laddar upp just nu.
Vaknade återigen vid fem i morse och fann det väldigt svårt att somna om, så när Pelle åkt till jobbet gick jag upp fixade frukost och satte mig i soffan.
Har ju blivit så pass vuxen att vi har investerat i tidningen det måste ju vara en 5:a i vuxen poäng.
Så kunde skumma igenom barran samtidigt som jag drack te och kollade på teve 4.
Passa på och njut säger alla för snart kanske det dröjer innan du får sova igen.

Så sen slumrade jag visst till och vaknade inte fören flera timmar senare...
Resten av dagen har jag fortsatt att vandra i denna dvala och tagit mig en lur mellan tvätten och disken.
Är det detta som ska kallas i väntans tider
Ja den kunde jag ju lika gärna hoppat över

Sista dagen Pelle är på jobbet innan han tar helg och som det ser ut nu har vi inte planerat nått. Hur gutt som helst =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar