lördag 20 november 2010

Jag ska bara

Skulle ju bara åka in till staden igår för att frisera mig lite och kolla in julklappar. Bäst att passa på nu medans man har tid.
Men hur slutade då detat scenario
Ju va ju bara tvungen att inhandla lite nytt hårvax med tanke på att mitt va slut.
Sen gick jag tog en fika (själv)
Svängde in på Body Shop och skulle handla en ansiktskräm, ut kommer jag med produkter på över 600 spänn och inte en endaste julklapp har jag hittat.
Så typiskt mig att spendera LYX på mig själv och glömma bort alla andra för en liten stund.

Det är ju trots allt en månad kvar till jul...

Hann bara hem öppna dörren sen for vi hem till Farbror Joakim som fyllde 25 jordsnurr =)
JA må hann leva uti hundrade år
Hur fan gör man med alla dom som redan fyllt hundra år???? med tanke på ingenting.
Där blev det Kina mat, tårta och skönsång + att dom flesta i sällskapet drack whisky förutom Pelle och jag som drack vatten och suktade lite lätt efter starkare dryck.
Men snart så är längtan över!!!

GUD vad jag längtar tänk er själv att kunna dra på sig ett par redigt tajta jeans!
Eller att ta ett(2) glas rött till maten
Eller kunna köra bil utan att få massa kärringstopp då man inte riktigt når kopplingen
Eller kunna böja sig ner och knyta skorna utan att maginnehållet skjuts uppåt

Efter dessa 9 månader så kommer jag nog att känna mig jävligt vig, smal you name it

Nu vet jag att ni kliar er i huvet och undrar, längtar hon inte efter h*n som ligger inne och jäser??
Jo men nu tänker jag ju på allt annat positivt som tillkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar