söndag 7 november 2010

Lö+ Sö

Så var helgen gången lustigt att dom alltid går så fort, timmarna rinner iväg utan att man märker det
POff säger det bara, så var det åter måndag och jag vaknar upp ensam i sängen med två dreglande tungor som försöka psyka matte så maten ska serveras.
Varit en toppen helg!
Spenderade lördagskvällen i goda vänners sällskap där det bjöds på skratt så tårarna rann och ungen nästan kom ut.
Men va skönt att få krypa ner i sängen och stäcka ut kroppen.

Sen hann jag precis gå upp och ta en sen frukost så kom min ömma moder och hämtade upp mig. Därefter blev det en heldag på Huseby julmarknad.
ÅÅ fröken Sunesson höll hårt i plånboken då hon inte köpte mer än lite gott fika, sen kunde man ju gå och provsmaka lite i matbodarna.
Men lika nöjd är jag för det har ju nån svag förhoppning om att jag ska kunna få uppleva Kalmar slotts julmarknad den första advent.
Eller så ligger jag och krystar för kung och fosterland
Återstår att se

Vissa dagar är man bara så nöjd över livet man lever vill inte för nått i världen byta ut det, inte ens för alla pengar i världen.
För vad fan ska jag med dom till??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar