torsdag 2 september 2010

God morning

Jo tack My Sunesson har du vaknat upp ur din dvala än?
Jo vars hade ju en ledig dag igår då jag laddade upp batterierna, eller ja va ju bara förbi seminstationen och hämtade brunstkalender+ progesteronprov.
Å just det sen körde jag bara en runda och kollade lite djur på bete men annars var jag ledig.
Från jobbet
Va en sväng förbi Ingelstorpskolan och pratade lite kor (där var det igen)
Men annars då??

Va på sjukhuset och gjorde en utredning på mitt knä, återbesök om ca en månad.
Jadi,jadi nån gång ska jag nog få ordning på det.

Sen hade vi lite Tacos mys med Märta, Mattias och Mika så på det stora hela var det en väldigt bra dag att ladda upp batterinerna.


Eller ja en annan som hade överladdade batterier var ju Joppe
Väl hemkommen från sjukhuset så hittade jag en flaska jägermeister (oöppnad gudskelov)och brevid låg Pelles kontokort i strimlor tillsammans med dosan som åxå var något demolerad.
Undrar om jag ska ta det som en Pik att vi kanske är på väg mot en ekonomisk kris och Joppe bara skulle hjälpa till genom att strimla och förgöra kreditkorten.
Too bad bara att vi inte ens äger nått sådant kort utan endast visa

Men vad är det man brukar säga det är tanken som räknas jo jag ska komma ihåg det.
Snart bär det av till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar