onsdag 22 september 2010

Än lever jag!

Nu undrar ni säkert kära lyssnare vart My Sunesson tagit vägen...
Kanske ni tänker
Har hon nåtts av en utmattnings depression?
Nej
Ligger hon och föder?
Nej
Har hon fått spetälska?
Nej
Har hon gått i Ide?
Om det ändå vore så väl.
Gott folk det hela är mycke enkelt som sagt så har vi inte haft någon laddare till datorn då den gick på sista värsen. Så dom få gånger man lyckades ta sig in till nätet handlade allt om effektivt arbete. Så som att betala räkningar kolla mailen och hålla sig uppdaterad.
Jag måste nog erkänna att jag skriver jävligt uselt då jag måste jobba under press eller rättare sagt, jag lyckades inte få fram en enda vettig stavelse.
Så skrivandet har legat lite på latsida men har för min egen del inte gjort alltför mycke.
Då jag tillbringat min lediga tid med att just befinna mig i konstant vila, nått som kroppen verka ha ett stort behov av just för tillfället.

Man upptäcker att det är dags att gå hem från jobbet då man inte lyckas få upp foten på trappan till lastmaskinen så man får krypa upp på knä och dra sig upp...
Eller då man seminerar kor och handen bara somnar på grund av sämre blodtillförsel så ja gott folk jag erkänner det ska bli skönt att beta av de sista arbetsdagarna för att kunna gå hem och slå sig till ro.

För en kort tid i alla fall....

Har endast några få dagar kvar att arbeta sedan blir det ledigt ett tag framöver....

1 kommentar:

  1. har saknat dina inlägg:) Härligt för dig med lite ledighet snart. kramar

    SvaraRadera