måndag 27 september 2010

Vad kostar damen?

Jag har upptäckt att den mänskliga integriteten verkar försvinna i samband att den klotrunda magen sväller.
Det räcker med att komma in i ett rum med såväl kända som okända människor så ska det genast dit och klämmas, pillas, ojas, kännas.
Det kostar ju så lite...
Bara min integritet!
Där nånstans i mitten står jag själv individed, personen My Sunesson men hon verkar försvinna som en i mängden av allt och alla som hellre tar mig på magen än tar mig i hand.


Det är precis som om det skulle komma in en kvinna med nypumpade silikon och alla tar för givet att det måste man få känna och klämma på dom.
"Jag har aldrig känt på ett par falska"
Ja men snälla ta på dom det kostar ju så lite...
Bara hennes integritet!
Hon uppskattar nog det oerhört annars hade hon ju inte proppat tuttarna fulla, det var nog inte för sin egen skull hon gjorde det.
Nej, nej det är nog för att alla andra ska få ta del av härligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar