måndag 6 september 2010

Att överskatta sin förmåga

Jobbat i helgen och allt gick toppen lite för bra
I lördags morse kändes det knappt som att det satt ett bowlingklot på magen nej nej. Livet kändes så där lätt och underbart så hade bra tempo och lyfta lite mjölk gör väl alla.
Hjälpte chefen med lite annat så va färdig vid halv elva.
Då åkte jag hem glad i hågen och ansåg att det vore på sin plats att äta frukost inne i stan.
Hann ungefär komma dit lägga upp mackan och kaffet sedan kom tröttheten över mig.
Blev en snabb fika då ögonen började flimmra och kroppen skrek efter en mjuk skön soffa.
Nu åker vi hem!!!

Kom hem efter ett la mig på soffan en stund sen vaknade jag till och kollade på klockan.
17:30
OJ dags att börja med maten

Men nu är det en ledig dag och snart ska jag klä på mig lite kläder och åka in till city.
Ta en fika med Linda som kommit in på sin utbildning GRATTIS!!
Sen ett besök till tandläkaren, alltid ångest innan man åker dit.
Tänk om jag har hål i tänderna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar