fredag 24 september 2010

Tänkte inte på det

Sitter hemma i min ensamhet, glor på dumburken och väntar på att Pelle ska komma hem.
Vet inte vad han har fått i sig men senaste tiden har han haft träningsnoja antar att det handlar om det bortglömda vadet som ligger och lurar.
Min ömma moder och Pelle har ju slagit vad om vem som kan komma i bäst form innan vintern visar sig.
Så i och med detta inlägget så gör jag alla påminda om detta och sätter press på såväl sambo som mamma hehehe =)

Själv så siktar ju nog på att extra kilona ska bort efter julen så att man kan gotta sig rejält, för det har jag ju insett gravida kvinnor har rätt till att bete sig hur som helst.
Det är bara att skylla på hormonerna och vad jag har fattat det som så kan det ta ytterligare en tid innan dom försvinner.
Och lagom till att dom förvunnit så inträder klimakteriet
Jaha så kvinnan i dagens samhälle kan i princip bete sig lite hur som helst ;)

Helt plötsligt så gick det upp för mig att jag uttnyttjat denna förmåga alldeles för sällan...

Nähä nu låter det som att Pelle kommer körandes på uppfarten och det är varken diskat eller dammsugit idag, så nu får det vara färdiglekt lite nytta kan han ju faktiskt åstadkomma!

1 kommentar:

  1. Åh, vilken press! Men hela Kriminalvården kommer att ha en stegutmaning i oktober. Tänk att jag har fått med mig en hel statlig organisation på vår utmaning:)

    SvaraRadera