fredag 29 april 2011

Tortyr

Trots att jag vet att jag inte har några pengar över denna månad kan jag bara inte sluta surfa på blocket.
Oj vilka fina stolar, nämen precis en sån skänk vi letar efter
Jag sitter också på bokus och kollar alla nya böcker som kommit ut och som jag bara MÅSTE ha. Eftersom jag nästintill läst ut allt som existerar i min Billy bokhylla...
Fan när är det loppis nästa gång??

Sen sitter jag och läser på recept.nu tills det vattnas i munnen
Choklad och hallonscones, grillad oxfile med härlig sommar sallad you name it.
Varför måste jag sitta och tortera alla mina sinnen???
Det är ju bara att dra ur sladden och gå upp och läsa några tidningar, har i och försig bara inrednings tidningar.
Klart då kan jag ju få lite tips och ideer för hur jag ska inreda barnrummet framöver, det är ju bara söka på blocket så hittar jag säkert fina design möbler för en "billig" penning.

Ni ser nu gör jag det igen och igen

Lösningen på problemet kanske är att piffa till sig och börja gå på gatan, visserligen är vägen mellan tvärskog och mortorp rätt lång och husen väldigt glesa däremellan...
Fast det är klart först och främst får jag nog kräva x antal guldpengar från Pelle.
Jaha svårare än så var det visst inte för att skaffa sig en extra inkomst
- Nähä vad säger du Pelle natten är ung, och imorgon tänkte jag åka till modehuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar