onsdag 20 april 2011

Så fortsatte natten

Även den övergick så smått till mer eller mindre Kaos
Wilda har drabbats av jetlag sen vi kom hem från Prag så nu ska det minsann serveras mat minst 3ggr per natt.
JO jag tackar
00:30 va vi uppe och tankade fullt, själv slumrade jag till i fotöljen
03:30 Va det dags igen, men denna gången kunde jag känna en distinkt doft...
La tillbaka Wilda i sängen gick ner och tände lampan i köket.
Voi,voi,voi
Joppe hade nog varken hunnit springa fram till dörren eller skälla då det flöt bajs på mattan och i hallen.
Städade upp suckade högt och ljudligt i hopp om att nån skulle höra mig och ta över.
06:30 Wilda skulle återigen tankas full, samtidigt springer Joppe ner i rask takt till dörren och Tjuter.
Jag försöker så gått det går avsluta middagsmålet och springa ner, men till min förskräckelse blev det försent.
Joppe han kräma ner hela dörrmattan.
Stackars Joppe
Ut med honom ut med mattan upp igen då jag inser att Wilda lämnat ett stort varmt paket i blöjan.
Däckbyte
Wilda lyckas ännu en gång kissa ner skötbordet, lätt hänt

Men nu är jag jävligt trött på kiss och bajs!

Pratade med Pelle för en stund sen, han var på ett strålande humör och undrade om jag hade sovit gott.
Han hade inte tänkt på att mattorna låg utslängda på gräsmattan idag då han for till jobbet.

Men snart lämnar jag kaoset för en liten stund och beger mig till Malin. Tar med mig min lilla Joppe så får han vara ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar