torsdag 28 april 2011

Återigen

Sitter jag som vanligt i slutet på varje månad och går igenom alla räkningar och undrar, vad är meningen med livet??
Förtillfället känns det som att man lever för att arbeta, endast så man ska kunna betala alla räkningar!!!
JUst nu känns det som att jag vill sälja allt som säljas kan leva så enkelt som möjligt och slippa stressen som alltid hinner ikapp.
Så nu sitter jag och surar över att Pelle legat sjuk i fyra dagar, att jag själv spara föräldrardagar för jag tror att det ska gå ändån.
Visst man löser det alltid men jag är bara så jävla lack på att det alltid uppkommer nya "överraskningar" varje månad.
Skatt, försäkring, sommardäck är några av de saker som kan dimpa ner i brevlådan i form av ett kuvert märkt med FAKTURA....

Ska bli en bohem som endast lever på egenodlade grönsaker, äter vilt kött från skogen och bränner hembränt då vodkan är to expensive
Har ni hört den förut?

"Nä nu ska det fattiga fettot ut och ta sig en rök"

2 kommentarer:

  1. Men du...vi drar till Norrland o bor kollektivt då...

    SvaraRadera
  2. Ja så kan vi odla vår egen potatis, föda upp en gris som vi sen slaktar till Jul! Men tror du inte bara vi kan hitta ett bra projekt härikring???

    SvaraRadera