lördag 2 april 2011

Cancelled

Sitter trött, svettig och luktar kräks klockan är snart halv två och jag har inte hunnit borsta tänderna.
Börjar känna mig som en människa igen efter 8 koppar kaffe.
Wilda hade en rejäl febernatt som varvades av panodil,kosaltlösning och lite tröstätning. Vid åtta i morse drog hon även en kaskadspya på min del av sängen.
MIN del!
Efter det fick vi byta kläder städa upp och sen fick hon gosa ner sig hos Pelle så tog jag mig en lur på soffan.
Så fick ställa in helgens planer med middagsbjudning och bara gosa ner oss i soffan i stället.
Men nu finns det hopp om livet i alla fall och Wildingen går det ingen nöd på, hon sitter och myser med något dimmiga ögon.

Nu återstår det bara för Pelle och mig att trycka i oss ca ett kilo kött som just nu ligger i marinad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar