fredag 29 april 2011

Dagens bravader

Idag bar det av mot city för att inhandla diverse varor bland annat en bygel till Wildas stol. Ja jag får ju ge efter och överlåta min tripp trapp stol till min dotter men det tar emot.
Men först ska jag ägna eftermiddagen åt att slipa och måla stolen...

Marianne och jag tog en rejäl runda genom skogen och pressade oss fram genom grustagen. efter det måste man ju unna sig lite fika och en klapp på axeln.
Bra jobbat My

Fortfarande är jag frustertad över mitt håravfall och undrar varför det bara är på huvudknoppen jag blir skallig?
Varför inte resten av kroppen så jag slapp ägna massa ödslig tid åt raklödder och rakhyvlar.
Som sagt aldrig får man vara riktigt glad

2 kommentarer:

  1. I ärlighetensnamn är det ju inte din stol utan din äldre systers. Stolen har du ärligt stulit och har ju ingen tanke på att lämna tillbaka den. Stölden skedde utan ånger och skuld.

    SvaraRadera
  2. Eller så får jag väl mer eller mindre säga att jag har lånat den på heltid.
    Det borde ju funka

    SvaraRadera