lördag 9 april 2011

I ett nötskal

Ja här far jag nu som vanligt dagen innan avresa.
Väskan ligger uppfläkt på golvet och maskinen går på högvarv då jag i sista stund hittade otvättade kläder som ska packas ner. Imorgon far vi till Prag och jag hoppas att väder gudarna är med oss, för jag har packat shortsen!
Jag får dricka vatten när resterande sällskap står för ölen...

Va uppe i tid idag då vi lämnade Joppe hos päronen därefter stängde vi av mobilerna och pustade ut. Ut på vägen igen och landade hos Wildas Farfar som fyllde år idag.
HUrra,hurra,HURRA
Men trots att det var Farfar som fyllde år så var det Wilda som fick paket, lustigt.

Nu blir det till att ta en powernap sen ska vi iväg till familjen i Kulltorp där vi ska lämna av nästa hund.
Det återstår att se om det blir några inlägg nästa vecka, kanske om jag lyckas låna Pelles Iphone.
Annat fall så kommer jag lägga ut en massinvasion av bilder.
So long farewell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar