lördag 5 januari 2013

Gör om gör RÄTT

Jag har svalt hela konceptet med hull och hår.
Att återanvända och ge gamla möbler ett nytt liv.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen- HÅLLBAR KONSUMTION

Här är två fotöljer som innan var mossgröna, slitna och lite naggade från valptiden.
Vi lämnade in dom hos hos Lena som är tapetserare och har sin lilla verkstad i Funkabo.

Hämtade dom efter några veckor och tada.
Jag älskar dom

Sen blir jag glad när jag tänker på att dom har tillhört min farmors föräldrar och nu står dom hos mig.


2 kommentarer:

  1. Vilken tur att fåtöljerna blev räddade i samband med urstädningen av dödsboet av en klok mamma. Tilläggas bör för alla bloggläsare att fåtöljerna "lånades" först.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. jaja petitesser...
    Fast om det är nån som vill bli av med en fin 50 tals soffa. Säg till

    SvaraRadera