fredag 4 februari 2011

Skrik och Panik

Åkte som vanligt in till Lotsen för lite frukost redan här började Wilda Lacka ur men sen packade jag ner henne i vagnen under tiden som jag skulle ta mig en härlig shoppingrunda på stan skulle Pelle träna.
"Så mysigt"
Wilda skrek så fort vagnen stannade, så istället så fick det bli in och ut i affärerna slita åt oss det som skulle handlas sen fick jag vandra tur och retur runt hela jävla larmtorget i 2 timmar(där skumpar det bäst bland kullerstenarna) tills Pelle var klar på gymmet. Sen hann vi bara komma hem utfodra Wilda som nu skrek för maten skulle serverats för en timma sedan.
Pelle tog en liten härlig promenad med hundarna och Wilda fortsatte sitt skrik och panik maraton.
Pelle kommer hem och jag säger ta HENNE !!!!!
Sagt och gjort Pelle lyfter upp henne i famnen och vaggar lite lätt
2 minuter senare sover flikkebarnet så njöt hos pappa

Snacka om att vara trött på morsan, ja den lilla rebellen börjar i tid ser jag....

2 kommentarer: